“Хэрэглэгчийн мэдээллийн 115 төв”-д нийт 162 иргэн хандсанаас 115 утсанд 118, чатботод 16, и баримт апликейшн 21, Засгийн газрын иргэд олон нийттэй харилцах “11-11” төвөөс 7 гомдол мэдээлэл ирсэн бөгөөд 89 иргэнд зөвлөгөө мэдээлэл өгч, 30 иргэний гомдол, мэдээлэл судлагдаж хариу өгөхөөр хүлээгдэж, 25 иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэсэн байна.
Үүнээс 10 иргэний барааг шинээр сольж өгөх, засвар үйлчилгээ үзүүлэх болон 15 иргэний гомдлыг бусад байдлаар ирүүлсэн шуурхай шийдвэрлэж 12,855,000 төгрөгний мөнгөн хохирол барагдуулсан байна.
Эх сурвалж: ШӨХТГ
ШӨХТГ: 15 иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэлээ | ||
Үзсэн: 191 | Mongolian National Broadcaster |
Сэтгэгдэл бичих:
АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд MNB.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдолыг 70127055 утсаар хүлээн авна.