Шууд Chart

Улирлын томуугийн эрсдэл өндөр үед дархлаагаа хэрхэн дэмжих вэ

2024-02-24 16:30:54

Улирлын томуугийн эрсдэл өндөр үед дархлаагаа сайтар дэмжээрэй. 

Хэрэв томуугийн халдвартай хүнтэй хамт байсан, томуугийн халдвараар өвчлөх эрсдэл өндөртэй бол та дархлаагаа сайтар дэмжсэнээр халдвар авах, өвчний хүндрэл зэргээс сэргийлж чадна.

Хангалттай нойр авах – 7-9 цаг бүтэн нойр авах

Эрүүл хүнс хэрэглэх- “Гэр” зөвлөмжийн дагуу зөв зохистой хооллоорой.

Амин дэм уух – С, Д амин дэмийг урьдчилан сэргийлэх тунгаар хэрэглээрэй.

Тогтмол агаар сэлгэлт хийх-15 минут дутамд агаар сэлгэлт хийгээрэй.

Тогтмол халуун бүлээн ус уух – Дунджаар 2 л ус ууснаар таны дархлаа дэмжигдэж бодисын солилцоо сайн явагдахад тусалдаг.

Дасгал хөдөлгөөн хийх- өдөрт 10,000 алхаарай. 

Тайван байх - стресс ядаргаа дархлааг бууруулж, ханиад томуугаар өвчлөх, өвчин илааршихгүй байхад нөлөөлдөг.

Хэрэв танд томуугийн шинж тэмдэг илэрвэл үзлэгт хамрагдаж, эмчээс зөвлөгөө авч, эм бэлдмэлийг жорын дагуу цаг тухайд нь ууж хэвшээрэй. 

Нийтэлсэн: Эрүүл мэндийн яам

Улирлын томуугийн эрсдэл өндөр үед дархлаагаа хэрхэн дэмжих вэ   
Үзсэн: 1217 Mongolian National Broadcaster  

Сэтгэгдэл бичих:

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд MNB.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдолыг 70127055 утсаар хүлээн авна.
1000 Сэтгэгдэлээ бичнэ үү

Бидэнтэй нэгдээрэй