Шууд Chart

Нийслэлийн удирдлагын зөвлөлийн ээлжит хуралдаан боллоо

2016-06-24 09:38:28

Нийслэлийн удирдлагын зөвлөлийн ээлжит хуралдаан 2016 оны зургаадугаар сарын 23-ны өдөр болж хуралдаанаар Нийслэлийн үйлчилгээний нэгдсэн төвийн үйл ажиллагаа, цаашид анхаарах зарим асуудлын талаар хэлэлцлээ.

Нийслэлийн үйлчилгээний нэгдсэн төвийн үйл ажиллагаа, цаашид анхаарах зарим асуудлын талаар нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газрын Нутгийн захиргаа Удирдлагын хэлтсийн дарга Ү.Ганболд  танилцуулаа.

Төрийн бүх үйлчилгээг нэг дор төвлөрүүлэн хурдан тэгш, хүртээмжтэй үйлчилгээ үзүүлэх зорилгоор нийслэлийн үйлчилгээний нэгдсэн төвийн 3 салбарыг Баянзүрх, Хан-Уул, Сонгинохайрхан дүүрэгт тус тус байгуулсан.  

2016 оны нэгдүгээр сард “Дүнжингарав” худалдааны төвд Нийслэлийн үйчилгээний нэгдсэн төвийг байгуулснаас хойш 4 сар гаруй хугацаанд 201,109 үйлчилгээ үзүүлж байсан бол 2016 оны нэгдүгээр сарын 23-ны өдрөөс хойш сар гаруй хугацаанд 205 535 үйлчилгээ үзүүлсэн байна.  Эхний 200 000 үйлчилгээний хувьд дунджаар нэг үйлчилгээг 9 цаг 14 минутад шийдвэрлэж байсан бол одоо энэ хурд нэмэгдэн нэг үйлчилгээг дунджаар 4 цаг 46 минутад шийдвэрлэж байгааг тэрээр онцлов.

“Дүнжингарав” худалдааны төвд байгуулсан Нийслэлийн үйлчилгээний нэгдсэн төвд нийслэлээс үзүүлдэг үйлчилгээнүүдээс гадна  Засгийн газар, Яам агентлагын 8 байгууллагын 99 үйлчилгээг үзүүлпэг. Харин Драгон салбарт  голчон газрын харилцаатай холбоотой бүх төрлийн үйлчилгээг төвлөрүүлсэн  бол Мишээл салбарт барилга барихтай холбоотой  үйлчилгээг төвлөрүүлжээ. Цаашдаа энэ 2 салбарт Засгийн газар, яамдуудаас үзүүлдэг бусад үйлчилгээг нэмэх хэрэгтэй байгааг тэрээр хэллээ. Мөн төрийн үйлчилгээний нэгдсэн төвүүдээр нийслэлд хаягласан бүх албан бичгийг авч байгаа бөгөөд бичиг бүрийг төрлөөр нь ялган яаралтай албан бичгийг өргөдөл гомдлын цахим системийн тусламжтайгаар дараагийн шат руу шилжүүлж байгааг хэллээ.

Цаашид үйлчилгээг сайжруулахын тулд программ хангамжийн хөгжүүлэлтийг тогтмол хийх, сүлжээ, серверийн хэвийн аюулгүй байдлыг ханган ажиллах, үйлчилгээний хүсэлт, өргөдөл гомдол, албан бичгийн шийдвэрлэлтийг эрчимжүүлэх, зэрэг зохион байгууллатын арга хэмжээ авах шаардалгатай байгааг хэллээ. “Ухаалаг Улаанбаатар хөтөлбөрийн зөвлөх Г.Зориг, үйлчилгээг илүү хурдан, сайн болгохын тулд үйлчлүүлэгч бүрийг кодтой болгон, кодыг уншуулснаар тухайн иргэн, аж ахуйн нэгжтэй холбоотой шаардлагатай бүх мэдээлэл нэгдсэн байдлаар гардаг байх хөгжүүлэлт хийхээр төлөвлөж байгаагаа хэлсэн юм. Нийслэлийн  Засаг дарга, бид дарга нарын үзэгний үзүүрт байсан төрийн үйлчилгээг лангуун дээр ил тавих зорилгоор Нийслэлийн үйлчилгээний нэгдсэн төвийг байгуулсан.

Тиймээс яг л энэ зарчмын дагуу зөвшөөрөл олгодог бүх шатны дарга нарын гарын үсэгтэй шийдвэр Нийслэлийн үйлчилгээний нэгдсэн төвийн лангуун дээр ил байх хэрэгтэй. Тухайлбал би захирамжаа гарын үсэг зураад Нийслэлийн үйлчилгээний нэгдсэн  төвийн лангуун дээр тавимаар байна. Иргэн газрын эрхээ сунгахаар хүсэлт гаргасан бол шаардлагтай бүх мэдээллээ нэгдсэн төвийн хариуцсан ажилтанд өгч, тухайн ажилтан холбогдох материалуудыг нэгдсэн мэдээллийн сангаас шалган үзээд, ямар нэг зөрчилгүй бол шууд дардас дарснаар тухайн иргэний асуудал бүрэн шийддэг л байх хэрэгтэй.  Эхний ээлжинд газрын эрх сунгах тухай миний захирамжуудыг лангуун дээр ил болгож нэгдсэн төвөөс шууд олгодог байхаар шийдэх хэрэгтэй гэсэн юм. Энэ боломжийг судалж, шийдвэрлэх үүргийг холбогдох газруудад үүрэг болголоо.


Нийслэлийн удирдлагын зөвлөлийн ээлжит хуралдаан боллоо   
Үзсэн: 1654 Mongolian National Broadcaster  

Бидэнтэй нэгдээрэй