Монополын эсрэг газрын “Хэрэглэгчийн мэдээллийн 115 төв”-д өнгөрсөн сард нийт 384 иргэн хандсанаас 115 утсанд 329, чатботод 49, Засгийн газрын иргэд олон нийттэй харилцах “11-11” төвөөс 6 гомдол мэдээлэл ирсэн байна.
Үүнээс 285 иргэнд зөвлөгөө мэдээлэл өгч, 40 иргэний гомдол, мэдээлэл судлагдаж хариу өгөхөөр хүлээгдэж, 2 иргэний гомдлыг өргөдлөөр оруулан, 13 иргэний гомдлыг санал, хүсэлтээр хүлээн авч, 15 гомдлыг хариуцсан салбарт шилжүүлэн, 29 иргэний гомдлыг шуурхай шийдвэрлэж 8.400.600 төгрөгийн хохирол барагдууллаа.
Ирүүлсэн гомдлын дийлэнхийг худалдаа үйлчилгээ, харилцаа холбоо, даатгалын салбарын асуудал эзэлж байна гэж Монополын эсрэг газраас мэдээллээ.
29 иргэний 8.400.600 төгрөгийн хохирол барагдууллаа | ||
Үзсэн: 307 | Mongolian National Broadcaster |
Сэтгэгдэл бичих:
АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд MNB.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдолыг 70127055 утсаар хүлээн авна.